İGA Lounge – Müşteri Sıralandırma ve Yönlendirme Sistemi Projesi

(Ürünler, görselliği güçlendirmek adına kurumsal renklere uygun olarak giydirilmiştir.)

 (Ürünler, görselliği güçlendirmek adına kurumsal renklere uygun olarak giydirilmiştir.)

Türkiye’yi havacılık sektöründe zirveye taşıyan Yeni İstanbul Havalimanı, yolcu deneyimini de bir üst noktaya çıkartmak için çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Uçağınızı beklerken lounge alanlarında dinlenmenize ve farklı lezzetleri deneyimleyerek rahatlayabilmenize imkan veren İGA Lounge, klasik havalimanı servis anlayışının aksine, maksimum kalitede konfor sunmayı hedeflemektedir. Havalimanında uçuşunu bekleyen yolcular için 3 bin 748 metrekare büyüklüğünde ve 585 kişilik oturma kapasitesine sahip İGA Lounge, 24 saat boyunca hizmet vermektedir.

Yolcu ihtiyaçlarını merkeze alarak yatırımlarına devam eden İGA yönetimi, S-Matik® kalitesi ile müşteri hizmetlerine teknolojik bir boyut kazandırdı. Bu amaçla başlatılan proje kapsamında Yeni İstanbul Havalimanı İGA Lounge’da özel yolcu hizmetleri ağırlama salonu için Müşteri Sıralandırma ve Yönetim Sistemi çözümü için kuruma özel tasarımlar geliştirilmiştir.

Digital Signage (dijital reklam) reklam platformlarının sisteme dahil edilmesi ve barkod/karekod okuyucu ve temassız okuyucular gibi farklı araçlar ile müşteri tanıma özellikleri sisteme kazandırılmıştır.

Sistem bileşeni olarak özel 3 temel bileşen üretilmiştir:

  • 12” Led Gösterge
  • 18,5“ Kiosk
  • 55” Totem Kiosk

Kullanıcı ara yüzleri / ekran tasarımları kurum ile yapılan ortak çalışmalar ile kuruma özel olarak geliştirilmiş olup, uygulanması ve işleyişin parametrik bir altyapı üzerinde yürütülmesi sağlanarak “LOUNGE” salonunun konfor ve rahatlık özelliklerine bir yenisi daha eklenmiştir. Butik çözümleri ile teknolojiyi tasarlayan TÜMSAŞ A.Ş. müşteri talep ve ihtiyaçlarına uygun çözüm üretmede liderlik etmeye devam etmektedir.