Müşteri hizmet yolculuğunu nasıl tasarlıyoruz?

İşletmeler için müşteri deneyimi bakımından ürettiğimiz teknolojiler ile işletmelerin müşteri hizmet yolculuklarını adım adım tasarlıyoruz ve her adıma uygun geliştirdiğimiz yeni nesil müşteri deneyimi teknolojileriyle müşterilerinizin hizmet yolculuklarında en yüksek memnuniyeti almalarını sağlıyoruz.
ADIM 1

Hizmet Öncesi

Randevu Yönetimi çözümlerimiz sayesinde, müşterileriniz bulundukları yerden işlemleri için kolayca sıra alarak günlük planlarına devam edebilirler. Mevcut ve beklenen yoğunluğu hesaplayarak müşterilerinizin sırasını ve işlem zamanını yönetebilir, müşterilerinize eksiksiz bir deneyim sunabilirsiniz.
S-Matik® Randevu
hizmet-oncesi-01
musteri-karsilama
ADIM 2

Müşteri Karşılama

Sıra Yönetimi çözümlerimizle bekleme sürelerini azaltarak iş performansınızı artırabilir ve müşteri deneyiminizi iyileştirebilirsiniz. Müşterileriniz için sesli ve görüntülü yönetim desteği de sağlayan çözüm alternatiflerimizle hizmet seviyenizi ve işlem kapasitenizi yükseltebilirsiniz.

Akıllı algoritmalar üzerine kurulu müşteri önceliklendirme yönetim araçları ve uyarı sistemleri ile müşterilerinizin bekleme sürelerini etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.

Ziyaretçi Kabul KioskS-Matik Sıra Yönetim SistemleriS-Matik® MallS-Matik® v4.0S-Matik® Wi-FiS-Matik® Temassız
ADIM 3

Aktif Bekleme

Sıra sistemi çözümlerimiz ile müşterilerinizi uzun kuyruklarda bekletmek yerine konforlu ve sağlıklı şartlarda beklemelerine imkan sağlıyoruz. Sıralarını beklerken keyifli zaman geçirmeleri için sıra sistemine entegre digital signage uygulamalarımız sayesinde bekleme sürelerini aktif geçirmelerine imkan sağlıyoruz. Böylelikle müşterilerinize mesajlarınızın iletilmesi noktasında sesli, video ve görsel dosyalarınızın yayınlanacağı bir mecra sunulmaktadır.
S-Matik® Signage (S-TV)
aktif-bekleme
self-servis-kiosk
ADIM 4

Self Servis Hizmet

Farklı fonksiyonlara yönelik olarak geliştirilen self-servis kiosklar ile işlemlerin daha hızlı ve daha verimli bir şekilde müşterilerinizin işlemlerini kendi kendine gerçekleştirmelerine imkan sağlayabilirsiniz. Kiosk çözümlerimizle anket, bilgi alma, satış, sipariş, başvuru, evrak teslimi ve ödeme gibi birçok işlemi yapabilir, hem müşterilerinize teknolojik kanallar üzerinden ulaşır hem de işlem maliyetlerinizi kontrol altına alabilirsiniz.
Ödematik® RecyclerÖdematik® BiCoÖdematik® NotechangerÇek KioskOtel KioskSipariş KioskIOT Controler
ADIM 4

Yüz Yüze Hizmet

Yüz yüze hizmet almak isteyen müşterileriniz için hizmet verimliliğini artıran ve hizmet konforunu yükselten çözümlerimiz sayesinde aynı zamanda personelinizin de performansını artırıyoruz. İleri raporlama araçları ile müşterilerinizin hizmet sürelerini farklı veriler ile detaylandırıp, verimliliğinizi yönetebilirisiniz.
Mesafe Koruyucu(MK-20)Tasnifleyicili Akıllı Kasa (TCR)
yuz-yuze-hizmet
memnuniyet-anketi
ADIM 5

Hizmet Sonrası

SecureVey çözümüyle çeşitli araç ve uygulamalarla müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Memnuniyet veya şikayet anketleriyle yapılan işlem, işlemi yapan yetkili gibi farklı değerlendirme seçenekleri bulunmaktadır. Entegre bir sistem olması sayesinde sonuçlar müşteri bazında değerlendirilerek raporlanabilir. Manipülasyona engel olmak adına hizmet başına bir kez değerlendirme yapılabilmektedir. Bekleme ve işlem süresine ilişkin detaylı raporlama araçları ile süreçlerin ve personelin etkin yönetimi sağlanmaktadır.
SecureVey